כיצד ניתן לעצב את המשרד עם תקציב מינימאלי?

הגדרה מוקדמת של מסגרת התקציב מאפשרת לעצב את המשרד בסגנון מודרני, כפרי, קלאסי או בכל סגנון מועדף אחר. אבל איך עושים את זה ועם מי אפשר להתייעץ? הנה כל התשובות

היתרון של עיצוב פנים במשרדים בא לידי ביטוי בשדרוג של סביבת העבודה. כאשר חלל הפנים מעוצב ברמה גבוהה ובצורה מקצועית, המשמעות היא בין היתר שהעובדים מגיעים לתפוקה גבוהה יותר. התפוקה הזו של העובדים נובעת מעצם זה שיהיה יותר נעים לשהות במשרד למשך שעות ארוכות וכיף להגיע אליו כל בוקר מחדש.

מלבד ההשפעה על העובדים, כדאי להשקיע בריהוט המשרד גם בשביל לשפר את הרושם הראשוני שאותו הלקוחות מקבלים. כאשר הרושם הראשוני חיובי, הלקוחות מרגישים בנוח להזמין את המוצרים והשירותים שמציע המשרד. אז מפה והלאה, כל שנותר הוא להשקיע בריהוט המשרד.

השפעת התקציב על העיצוב

הטעות הנפוצה גורסת שאין טעם להשקיע בריהוט משרדי, אם התקציב נמוך או מוגבל. בפועל דווקא ההפך הוא הנכון, כי התייעצות עם מעצבת פנים מאפשרת לחשוב מחוץ לקופסא ואף למצוא פתרונות יצירתיים למציאת ריהוט משרדי בתקציב מינימאלי.

המסקנה היא שכדאי להתייעץ עם משרד אדריכלים מיד אחרי שמחליטים לעצב את המשרד. נכון ששעת ייעוץ של מעצבת פנים עולה כסף, אבל היא גם חוסכת בהוצאות.

התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי עיצוב משרדים

התייעצות עם מעצבת פנים מטעם משרד אדריכלים מאפשרת הן לקבוע סדר עדיפויות ברור באיזה ריהוט משרדי להשקיע תחילה והן  לייצור תקציב מוגדר מראש לצורך רכישה של ריהוט משרדי כגון: כסאות משרדיים, שולחנות משרדיים, שולחנות עמידה, פינות המתנה למשרד וכו'. יחד עם זאת, מלבד יצירת תקציב מוגדר מראש, למעצבת פנים מקצועית יש ספקים קבועים שהיא עובדת איתם כמו סמייל אופיס ריהוט משרדי, אשר מקנים לה מחירים מיוחדים לרכישת ריהוט משרדי אותם לא תצליחו להשיג במקום אחר הן מבחינת הסגנון העיצובי וכמובן מבחינת התקציב.

יצירת סדר עדיפויות בעזרת בעל מקצוע הוא תנאי לעיצוב ברמה גבוהה של כל סוגי המשרדים, בלי קשר לסגנון המועדף על המנהלים או העובדים. במילים אחרות, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי עיצוב משרדים משום שכך ניתן להשוות בין סגנון מודרני, קלאסי או כל העדפה אחרת. מהרגע שבו בעלי מקצוע מעורבים בתחום, יש סיכוי גבוה יותר לעצב משרד נעים ואפקטיבי בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

השראה מסגנונות עיצוב של משרדים

עוד דרך טובה לעצב משרדים עם תקציב מינימאלי היא לנסות לשאוב השראה ממקומות אחרים. את ההשראה ניתן לקבל דרך מידע שיש באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות או בקטלוגים ובעלונים מקצועיים. השראה כזו מאפשרת לראות למשל איך פתרו בעיות של חוסר במקום במשרדים של חברות הייטק גדולות, או מה עשו על מנת לגרום ללקוחות לקבל רושם ראשוני חיובי כבר מעמדת הכניסה והקבלה.

הנקודה החשובה היא שעיצוב משרדים הוא לא פריבילגיה אלא חובה. עבור בעלי משרדים ועסקים מכל סוג, אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי. יתרה על כך, העיצוב משפיע בפועל ובצורה קונקרטית על הביצועים של העובדים ועל התחושה שלהם.

אז בשביל לרכז את כל היתרונות גם בתקציב מוגבל, רצוי לערב משרד אדריכלים בשלב מוקדם. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לחשוב היטב על הפתרונות הקיימים ולעצב את המשרד בתקציב מינימאלי ובהתאמה אישית.

אולי יעניין אותך גם: