​איך לבחור כסא מנהלים למשרד?

שיהיה מסוגנן, נוח ופונקציונלי

כסאות מנהלים הם הכסאות המועדפים בדרך כלל במשרדי המנהלים ובחדרי ההמתנה של ההנהלה הבכירה, ברוב משרדי החברה.

חשוב שלמנהל יהיה כסא שישקף את התדמית המקצועית של המשרד ושישתלב היטב עם הריהוט המשרדי הקיים. בנוסף, צריך לא לשכוח גם את גורם הנוחות כשמדובר בבחירת הכיסא המתאים למנהל.

אז אם אתם עובדים חרוצים ומאמינים שמגיע לכם להירגע על כסא המנהלים שלכם, הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתם רוכשים לעצמכם כסא שכזה:

יכולת התאמה

אחד המאפיינים של כסאות למשרד הוא יכולת ההתאמה שלהם. אפשר להשיג כסאות שניתן לכוונן ולהתאים למבנה הגוף ולסביבה שלכם, בהתאם למה שנוח לכם. אז קחו את הזמן כדי לבדוק את היכולת להתאים את הכסא לאזור המותניים, את כוונון הגובה, את מתח הקפיצים ואת המשענת של הכסא שאתם עומדים לקנות.

יש גם כסאות עם משענות לידיים שניתנות לכוונון. כסאות המשרד הטובים ביותר מצוידים במשענות ידיים שיכולות לנוע החוצה, פנימה, כלפי מטה וכלפי מעלה. הן מאפשרות להרגיע את הזרועות והמרפקים באופן חופשי ונוח.

משענת הגב

כסאות משרדיים הם הרבה יותר גדולים מהכסאות הרגילים. כאשר אתם קונים כסא מנהלים אתם צריכים לוודא שגובה משענת הגב מכסה את הגב שלכם ומגיע עד לחלק האחורי של הראש. קיימת אמונה נפוצה שמנהלים יכולים לקבל החלטה נכונה כאשר הגב והראש נשענים בנוחות על הכסא. חשוב לוודא שריפוד הגב או כרית הכסא נוחים לכם. המרקם יכול להיות רק או קשה, לאנשים יש העדפות שונות, כך שאתם צריכים לבחור את מה שמתאים לכם.

לקריאה בנושא תכנון סביבת עבודה ארגונומית כנסו לכאן

החומרים מהם עשוי הכסא

עור נחשב לחומר אידיאלי לכיסאות מנהלים. הוא מסוגנן ואלגנטי ומעניק מראה מקצועי נהדר. עור גם מתאים לרוב תנאי הטמפרטורות. אם מסיבות שונות אתם מעדיפים לא לבחור בכסא עור, עומד לרשותכם מבחר דגמים של בדים או עורות מלאכותיים. כסאות למשרד מבד רשת הם קלי משקל, וכסאות מבד זמינים במגוון רחב של צבעים. חפשו בזהירות כדי למצוא את מה שמתאים לטעם ולצרכים שלכם.

בסיס הכסא

לעיתים קרובות אנחנו נוהגים להתעלם מבסיסו של הכסא המשרדי, אבל לבסיס הכסא יש חשיבות רבה. קחו בחשבון שהבסיס מחזיק את כל משקל המושב, תומך בגלגלים, והוא גם המקום שבו ממוקם הציר שמסובב את הכסא. לכן, חשוב לוודא שהגלגלים של הכסא המשרדי הם באיכות גבוהה, ושהבסיס רחב דיו. ככול שלכסא יש יותר גלגלים ורגליים, כך הוא מציע שיווי משקל וגמישות טובים יותר.

אם אתם זקוקים לכסא שמספק גם נוחות וגם יופי, כסאות מנהלים שעשויים מעור איכותי הם גם נוחים וגם נראים מדהים. עץ איכותי מוסיף גם הוא יופי לכסאות המשרדיים. כסא מנהלים שכולל לוחות עץ עשוי בדרך כלל מעור משובח כשהעץ מעניק לכסא מראה מעודן ומלוטש יותר ומקרין תחושה של סמכות.

משקל הכסא

מהו המשקל המקסימלי שכסא מנהלים יכול לשאת? ככול שהמשקל גבוה יותר כך עדיף. לתשומת לבכם, כסא למשרד צריך לתמוך לפחות במשקל של עד כ-90 קילוגרמים.

רוצים להזמין למשרדים כסא מנהלים מסוגנן, נוח ופונקציונלי? צרו איתנו קשר ונשמח להתאים אותו במיוחד בשבילכם!


תגיות - כיסאות משרדיים

כסא מנהלים למשרד
כסא מנהלים למשרד