​טיפים לעיצוב משרדי עורכי דין

תחום עיצוב המשרדים הולך ומתפתח עם השנים, אם בעבר משרדים של עורכי דין נראו פחות או יותר באופן דומה, הרי כיום עורכי הדין משקיעים משאבים רבים בעיצוב המשרד שלהם וביצירת סביבת עבודה מתקדמת וארגונומית על מנת להגביר את תפוקת צוות העובדים, וכדי להעביר מסרים שיווקיים החשובים לחיזוק המותג. יש מספר נקודות חשובות עליהן יש לתת דגש רב בעת עיצוב משרד לעורכי דין, לדוגמה חדר ישיבות גדול עם ריהוט יוקרתי המשדר סמכותיות והצלחה, חללי אחסון חכמים וגדולים, תאורה רכה המעניקה אווירה חמה וביתית, דלפק קבלה מכובד ועוד.

טיפים חשובים לתכנון נכון ומתקדם של משרד עורכי דין

כדי לתכנן ולעצב משרד של עורכי דין יש לאפיין את הלקוח ולהבין את צרכיו הייחודיים ואת צורת העבודה במשרד. בהתאם למספר העובדים וגודל המשרד ניתן להחליט האם יש צורך לבצע חלוקה פנימית חדשה או להשתמש בחלוקה הקיימת. יש ליצור שפה עיצובית אחידה בכל חללי המשרד, כאשר המטרה היא לעצב את המשרד כך שלקוחות המבקרים בו יתרשמו מהעיצוב המקורי והמכובד.

ברוב המקרים נהוג לבצע תכנון ועיצוב משרד עורכי דין המשדר סמכותיות, פאר, ייצוגיות והצלחה. על מעצב הפנים לאפיין את סוג הלקוחות המגיעים לפגישות ולשירות במשרד, ולהבין איזה מסרים שיווקיים עורך הדין מעוניין להעביר ללקוחותיו. לכן, ייצוגיות ויוקרה הם האלמנטים החשובים עליהם יש לתת דגש בעיצוב המשרד.

בנוסף, חשוב לזכור כי עורכי דין מבלים שעות ארוכות במשרד, לכן יש לתכנן סביבת עבודה ארגונומית שתאפשר לעורכי הדין ושאר העובדים לעבוד במשך שעות ארוכות ללא עייפות ובלי לסבול ממחלות בריאותיות שונות בגלל כיסאות לא נוחים או שולחן בגובה שאינו מתאים למאפייני העובד.

אופי ואווירה במשרד עורכי דין

ניתן לעצב את המשרד של עורך הדין בהתאם לחזון החברה והאופי הרצוי על ידי הלקוח. כיום ניתן לראות משרדים של עורכי דין המעוצבים בסגנון מודרני, עדכני ועכשווי, בשילוב טרנדים חדשים מעולם העיצוב, לדוגמה עיצוב המשרד בסגנון תעשייתי או רטרו. בעבר היה נהוג להציע עיצוב קלאסי עם ריהוט יוקרתי בשילוב הרבה עץ מלא, אך כיום סביבת העבודה במשרדים של עורכי דין השתנתה לבלי הכר, וניתן לראות משרדים יוקרתיים בעיצוב מרשים וטרנדי.

למעשה, באמצעות בחירה נכונה וראויה של ריהוט משרדי ניתן לשדרג את האווירה במשרד של עורך הדין, ואפשר לשלב בין שולחנות מנהלים רחבים מזכוכית בשילוב מתכת לבין כסאות אורטופדיים בעיצוב אלגנטי, וחדרי ישיבות מודרניים עם ריהוט באיכות גבוהה.

לכן, במהלך הפגישה עם עורכי הדין חשוב להבין מהם מהו המסר שהם מעוניינים להעביר ואיזה אווירה מתאימה לסגנון העבודה שלהם. בהתאם לכך ניתן לרהט את המשרד ולעצב אותו כך שיתאים לסגנון העבודה הייחודי במשרדי עורכי דין, תוך מתן דגש על עיצוב סביבת עבודה ידידותית ובריאה, ובחירת גוונים נכונים וריהוט מחומרי גלם עמידים.