​ריהוט משרדי לבית – כך תהפוך את הבית למשרד השני שלך

ריהוט משרדי לבית

ריהוט המשרד שהכי יתאים למשרד הביתי שלכם, הוא זה שבו תרגישו הכי נוח ופרודוקטיביים. ריהוט נכון יכול להבטיח שביעות רצון רבה יותר מהמשרד הביתי שלכם.

לפני שאתם מתחילים להסתבך במראה ובעיצוב, עליכם להביא בחשבון את גודל החלל שלכם, את גודל התקציב ואת כמות הזמן שבו תשתמשו במשרד מדי יום.

הנה כמה הנחיות שיסייעו לכם לבחור ריהוט משרדי מושלם לבית שלכם:

  • הערכת מרחב העבודה: אחת הטעויות הגדולות בבחירת ריהוט משרדי היא הערכת יתר, או חסר, של המרחב שבאמת עומד לרשותכם. פינת משרד ריקה, נראית ענקית עד ששמים בה שולחן עבודה וכיסא משרדי. מדדו את המרחב וקחו בחשבון חלונות ופתחים, שאליהם תצטרכו להתאים את הרהיטים. אם מהחלון נשקף נוף, עדיף שהשולחן יעמוד עם פניו לחלון, קחו זאת בחשבון כשאתם מודדים ומתכננים את הצבת הרהיטים בחלל.

  • קבעו כמה זמן ביום יהיה המשרד בשימוש: טיפ זה חשוב לשיקול הנוחות. אם אתם משתמשים בפינה זו רק במשך 3 דקות ביום כדי לבדוק דואר אלקטרוני, כיסא נוח ומסוגנן, יספיק. אבל, אם אתם מבלים במקום 10-7 שעות ביום, הצורך בנוחות הוא פשוט הכרח. בנוסף, כדאי לשקול גם הוספת עמדת עמידה למשרד הביתי שלכם, בעיקר אם אתם סובלים מכאבי גב, או חוששים שמא עבודה ממושכת מול המחשב תזיק לגב שלכם.
    (קראו כאן על  בעיות גב וישיבה נכונה)
  • מהו התקציב שלכם: כמו בעת רכישת כל סוג של רהיט, אפשר להשקיע סכום קטן או לבזבז את כל השכר החודשי על פיסת ריהוט אחת עבור המשרד הביתי. מומלץ לגלוש באינטרנט ולחפש דוגמאות לריהוט משרדי ביתי ולהתרשם מהמחירים. הסכום שתוציאו תלוי בכם, ואל תשכחו שאולי אתם גם צריכים לרכוש ציוד מחשבים, לאחר שתרכשו את הרהיטים.

  • אם התקציב שלכם הדוק, אפשר לשקול רכישת רהיטים בהרכבה עצמית. חנויות רהיטים שמתמחות בהזמנה מקוונת מקטלוגים, הן המקור הטוב ביותר לרכישת רהיטים בהרכבה עצמית.

  • אם אתם חולקים את המשרד הביתי עם אדם נוסף, קחו זאת בחשבון כשאתם בוחרים בשולחנות העבודה, במדפים ובכול ריהוט אחר. אולי השותף שלכם יזדקק לשטח קטן או גדול יותר מכם, תלוי בשימוש שהוא אמור לעשות במשרד הביתי. אגב, שולחן שעליו עומדת המדפסת יכול לשמש גם כשולחן כתיבה וגם כשולחן לעריכת מפגשים.

  • בחרו את הסגנון שלכם: טווח הבחירה בעיצוב משתרע מריהוט עתיק ועד לריהוט אולטרה מודרני. אל תשכחו את הנוחות כשאתם בוחרים בריהוט ישן ומסורתי יותר, ובעיקר, כסאות. ריהוט עתיק יכול להיראות נהדר, אבל אולי תזדקקו לגמישות שמציעים הכיסאות המתכווננים כדי שיספקו לכם נוחות. יש אמנם כמה כיסאות מודרניים עם ארגונומיות נוחה, אבל הם נראים אולי קצת יותר מדי עתידניים בשביל הבית הרגיל. בסופו של דבר, תצטרכו להחליט מהי העדיפות העליונה שלכם – אסתטיקה או נוחות. אם תחפשו מספיק, תצליחו למצוא משהו שיספק את שתיהן.

  • בחרו ברהיטים שמתאימים לכם: ריהוט משרדי נוח אמור להתאים לגוף שלכם. אם מדובר באדם גבוה, הכיסא והשולחן צריכים להיות גבוהים מספיק בהתאם לפרופורציות של המשתמש בהם. לעומת זאת, אדם נמוך לא ירגיש נוח בכיסא גבוה מדי ולא מתכוונן כשהרגלים שלו משתלשלות למטה כאילו היה ילד. הריהוט הנוח צריך להיראות נהדר, אבל גם להבטיח שתוכלו לשבת שעות ולעבוד בנוחות מרבית.

משרדים ביתיים הם פופולריים היום ואפשר למצוא אותם בבתים רבים, פשוט בגלל שהחברה המודרנית דורשת זאת. אז, כדי להבטיח שתהיו פרודוקטיביים, הקפידו לבחור רהיטים מסוגננים ונוחים. 

לקריאה נוספת בנושא ריהוט משרדי: