​עיצוב המשרד לפי הפנג שואי – Feng Shui

כדי לעצב את המשרד לפי הפנג שוואי צריך לשים לב לכמה כללים בסיסיים:

  • המשרד צריך להיות מאורגן וללא עומס.
  • שולחן העבודה צריך להיות מוצב בעמדה פיקודית.
  • חשוב להוסיף לחדר יצירות ותמונות צבעוניות.
  • אם מדובר במשרד ביתי – חשוב להפרידו מהחיים האישיים.

המשרד ושולחן העבודה חייבים להיות מסודרים ולא עמוסים

האנרגיה בחלל המשרד חייבת לזרום בחופשיות. כל מה שאתם צריכים לשימושכם היומיומי צריך להיות בהישג ידכם, ממש בבחינת "הושט היד וגע בם". אתם לא רוצים להפריע לריכוז ולמיקוד שלכם כדי לחפש מילה במילון שנמצא בצד השני של החדר.

במשרד שיצרתם אתם אמורים להרגיש פרודוקטיביים, מועצמים ובעלי השראה. משרד מאורגן ושולחן מסודר ישפרו את היצירתיות, את המשמעת ואת ההצלחה, יפנו מקום לרעיונות חדשים ויאפשרו לכם לקבל החלטות.

צרו מערכת ארגונית שמתאימה לכם. אם אתם מעדיפים להתמודד עם הניירת בימי ראשון... או נוח לכם לערום את הניירת בערימות מאורגנות... זה בסדר. לא משנה איך אתם מארגנים, כל עוד אתם דבקים בשיטה שבה בחרתם.

למקם את שולחן העבודה במיקום עצמתי

כללי עיצוב המשרד לפי הפנג שואי גורסים שהמיקום האידיאלי של שולחן הכתיבה הוא בעמדת פיקוד או במיקום עוצמתי. המשמעות היא שכאשר אתם עומדים בסמוך לשולחן הכתיבה אתם יכולים לראות את הדלת ואת כל האנשים והאנרגיה שמגיעים למשרד.

בפנג שווי, מיקום שולחן הכתיבה הוא אחד ההתאמות החשובות שצריך לעשות. כשאתם מציבים את השולחן בעמדה פיקודית, אתם מכריזים על עצמכם כעל יוצרים חזקים ומוצלחים בחיים שלכם.

עדיף לא למקם את שולחן העבודה ישירות מול הדלת. הפתח הוא 'פה האנרגיה' ואתם לא רוצים לשבת ישירות מול הזרם הזה. במקום זאת, הציבו את השולחן באלכסון לדלת. למשל, אם הדלת בקיר ממול היא בצד ימין, הציבו את השולחן בצד שמאל וההיפך.

באופן אידיאלי אתם צריכים להיות רחוקים ככול האפשר מהדלת, כך שתוכלו לראות ממקום העבודה שלכם את רוב החדר.

כשמדובר על עיצוב המשרד לפי הפנג שואי חשוב שמאחוריכם יהיה קיר מוצק או לפחות כיסא בעל משענת גבוהה. אם יש מאחוריכם קיר עם חלונות, ייתכן שתרגישו חסרי תמיכה וסמכות. כדי להוסיף יציבות ולמנוע זרימת אנרגיות החוצה דרך החלונות, השתמשו בווילונות, רהיטים או צמחים.

להוסיף יצירות אומנות צבעוניות

כדי ליצור משרד פנג שואי מטופח מומלץ לתלות תמונות או סיסמאות שתומכות בכול מה שאתם רוצים להשיג. היו מודעים למקורות התמיכה שלכם על ידי הצבת תמונות של בני המשפחה או מנטור חשוב. אבל היזהרו במשרד הביתי מפני הצבת יותר מדי תמונות של בני המשפחה שימשכו פנימה את הילדים וייצרו הפרעות. עדיף לבחור בתמונות שקשורות לעסק ושמהוות מקור השראה. כמו כן, בחרו ברהיטים ובאביזרים שמדברים אליכם על שגשוג, שפע והצלחה.

אם אתם יושבים מול קיר ריק אתם עלולים לחוש שאתם נתקלים כל הזמן במכשולים ובחוסר חזון והזדמנויות. אם אתם יושבים ורואים מולכם אתר בניה, אתם עלולים לחוש מבולבלים והמומים. וודאו שאתם משקיפים על מראה נעים כשאתם יושבים ליד השולחן. הקיפו את עצמכם בדברים שיאפשרו לכם להיות יצירתיים, בעלי השראה ופוריים.

משרד ביתי לפי הפנג שואי צריך להיות מופרד מהחיים האישיים

במידת האפשר, הפרידו פיזית את סביבת העבודה שלכם מחיי הבית. כדי שתוכלו להתרכז, המשרד הביתי צריך לתת תחושה של מעין מקום מפלט נפרד מתחומי הבית האחרים. אפשר ליצור תחושת פרטיות גם בעזרת וילון או מסך.


אולי יעניין אותך גם:


בכל שאלה או בקשה אתםמוזמנים ליצור עימנו קשר ואנשי הצוות שלנו יחזרו אליכם בהקדם