יבוא רהיטים מסין

ייבוא ושיווק ריהוט משרדי באיכות גבוהה

מי מאיתנו שעובד במשרד וצריך לשבת בכל יום שעות ארוכות אל מול מסך המחשב יודע שכיסא משרדי הינו הדבר החשוב ביותר בזמן העבודה, והשקעה בו, מעבר לבריאות הגוף, מביאה בסופו של דבר לביצועים טובים יותר כך שאינטרס זה משותף לעובד ולמנהל כאחד.

מוצר נוסף אליו כדאי לשים לב הינו השולחן המשרדי, כמו הכיסא, השולחנות המשרדיים שלנו משמשים אותנו באופן שוטף ורצוי שיהיו מתוכננים היטב. יש להקפיד שיהיו איכותיים ועם זאת מעוצבים ודקורטיביים, שכן במהלך יום העבודה השולחנות משמשים חלק מרכזי בנוף המשרדי המקיף אותנו במהלך יום העבודה.

במאמר זה אנו נתמקד בייבוא כסאות משרדיים ובייבוא שולחנות משרדיים ונלמד שבניגוד לדעה הרווחת שלייבא זה פשוט וקל, בימינו, אודות לגלובליזציה, האינטרנט וטשטוש הגבולות הגיאוגרפיים ניתן לבצע ייבוא רהיטים מסין ללא קושי רב, אך כשמדובר במוצרים מנצחים המשלבים איכות ונוחות צריך לחיות ריהוט, צריך לנשום ריהוט, צריך לאהוב ריהוט, יש לדעת בדיוק מה אתה עושה ולדעת לתכנן ולבחור בקפידה רבה כל חלק המרכיב את המוצר אשר בסופו של תהליך מגיע אל לקוחותינו ומשמש אותם באופן יומיומי! בנוסף אין להתעלם מהפן הפסיכולוגי אותו חווה לקוח ממוצע בתהליך בחירת ספק ריהוט משרדי, רכישת מוצר ושימוש בו.

 דגשים חשובים עבור יבוא רהיטים מסין:

כאשר רוצים לבצע ייבוא נכון של רהיטים מסין חשוב מאוד לשים דגש על מספר נקודות קריטיות, אז הנה כמה טיפים בחינם:

  • בחיפושכם אחר מפעלים המייצרים ריהוט משרדי או כל תחום ריהוט אחר, תבררו ראשית מתי מתקיימת תערוכה בתחום בו אתם מתעניינים ואת הביקור שלכם תתכננו בהתאם, כך תוכלו לפגוש את כל המפעלים המקצועיים תחת קורת גג אחת.
  • להגיע שלא בזמן תערוכה ולהתחיל בחיפוש אחר מפעלים הינו תהליך קשה ומורכב ולרוב לא תוכלו לדעת אם אתם עומדים ישירות אל מול נציג מפעל או אל מול בעל חנות/עסק המתווך ביניכם לבין המפעל.
  • יותר מאשר ישראל וסין רחוקות אחת מהשנייה במובן הפיזי, הן רחוקות בפן המנטאלי. חשוב להבין כיצד עובד ה"ראש" הסיני ולהתנהל בהתאם בעת ביצוע הזמנה.
  • כאשר קיבלתם הצעת מחיר מספק ריהוט משרדי בסין, לא כדאי לנסות ולהתמקח יתר על המידה, הצלחתם להוריד את ספק הריהוט מהמחיר בו הוא נקב לראשונה, תסמכו עליו שהוא כבר ימצא מהיכן להפחית עלות זו וכשתקבלו את הריהוט המשרדי תופתעו לגלות שאחד או יותר מחלקי המוצר הגיעו באיכות ירודה מזו שציפתם לקבל, לרוב כשתקנו בזול, תשלמו בסופו של דבר ביוקר.
  • כיבואן ריהוט, חשוב להבין לעומק בריהוט אותו רוצים לייבא ולכשמבצעים הזמנה צריך לדעת לדרוש מהספק הסיני פירוט מדויק ככל הניתן של כל אחד מהחלקים המרכיבים את המוצר שלכם: סוג החומר, עובי החומר, צבע, רמת גימור, מידות וכן הלאה. ככל שתקפידו להיות מדויקים כך תחסכו מעצמכם טעויות אשר יובילו לעלויות מיותרות.
  • מומלץ לעבוד עם סוכן מקומי אשר ידאג לאינטרסים שלכם אל מול המפעלים בסין. לאחר ביצוע הזמנת ריהוט ממפעל או מספר מפעלים, כדאי שליבואן יהיה סוכן אשר מתגורר בסין. תפקיד הסוכן הוא לדאוג לכך שתהליך ההזמנה והשילוח מתנהל כשורה, שהמפעלים מבצעים את ההזמנה על פי דרישות היבואן ועל פי לוח זמנים תקין, כמו כן, עליו לבצע בקרת איכות לפני המכלת הסחורה על המכולות, על הסוכן לעבור על כל המוצרים וכל החלקים ולוודא כי הכל מיוצר על פי כל הדרישות. רצוי גם לבקש מהסוכן שיצלם את המוצרים במקום וישלח אליכם, כך שגם היבואן יכול לעלות על אי אילו טעויות במידה וקיימות.
  • האחוזים הבודדים אותם גובה הסוכן, יחסכו לכם המון כסף ויקנו לכם ראש שקט בכל הקשור לניהול הזמנותיכם ולתקשורת עם המפעלים.
  • המלצה נוספת הנובעת מניסיונו האישי של הכותב, על אף הקושי, מצאו לעצמכם סוכן סיני ולא סוכן ישראלי אשר מתגורר בסין.

תהליך רכישת מוצר וחשיבותו:

כאשר אנו משווקים ריהוט משרדי ללקוחותינו, חשוב לנו לדעת שהם ייהנו מהמוצרים שלנו. בתהליך רכישה של ריהוט למשרד, לאחר שהלקוח בחן את כל הפרמטרים החשובים לו, כגון: איכות, מחיר, מיקום גיאוגרפי, עיצוב או כל פרמטר אחר, שילם וקיבל לידיו את המוצר/ים שרכש, מתחיל דף חדש מבחינה מחשבתית. אותו לקוח שם בצד, שלא לומר שוכח, את כל אותם שלבי חיפוש והפרמטרים אשר השפיעו על רכישתו, כי הרי, לתפיסתו, רכש את המוצר המושלם וכעת הוא מצוי בציפייה רבה להתחיל ליהנות מן המוצר החדש שלו.

בדיוק בשלב הזה, נכנס תפקידו של יבואן רהיטים אשר צריך להוכיח לאותו לקוח כי אכן עשה את הבחירה הנכונה. אז נכון, כמעט כל אחד יכול לייבא אבל לא כל מי שמבצע יבוא ריהוט מסין יכול לומר בלב שלם, שכשהוא מייבא הוא משקיע וחותר לאותה נקודה קריטית של שביעות רצון הלקוחות. וזה אחד ההבדלים בין יבואן המהווה קונה ומוכר ריהוט לבין יבואן שבבסיס לכל עסקת קנייה ומכירה, עומדים העסק והלקוחות שלו בראייה לטווח הרחוק. הרי שלא היבואן לבדו "בונה" את עצמו, אלא בשיתוף עם כל הלקוחות איתם הוא יוצר "מגע" בדרך, הם אלו אשר עוזרים בבנייתו ובקידומו.

יש לציין, שגם לקוח אשר בחיפושיו כיוון אך ורק לפרמטר המחיר הנמוך ואכן רכש מוצר זול, ייצא מאוכזב במידה ולא זכה ליהנות מהשימוש בו.

אנו בסמייל אופיס, כספקי ריהוט משרדי, עסקנו תקופה ארוכה מאוד במערך של ייבוא ריהוט מסין וממדינות נוספות מוכוון איכות ונוחות בהתמקדות בייבוא כסאות מסין וייבוא שולחנות מסין ברמת איכות מהגבוהות ביותר ובעלי תקנים אירופים ואמריקאים מחמירים. כל מוצר אשר נמכר על ידינו נמכר באחריות לשלוש שנים לכל הפחות ובנוי באופן ארגונומי מושלם. אנו עושים את מירב המאמצים ומתמקדים בנקודה אותה הזכרנו קודם, אותה נקודה שרבים מבעלי העסקים בארץ ובעולם מתעלמים ממנה מכיוון שהיא נמצאת אי שם לאחר המכירה, ולאחר שאותו ספק ריהוט שלשל לכיסו את התשלום, באותה נקודה אנו יודעים שהלקוח שלנו נשען לאחור על הכיסא שקנה אצלנו, מתרווח אל מול שולחן מנהלים אותו ידענו לעצב ולהתאים במיוחד עבורו ומחייך. כי רק באותה נקודה הוא מקבל את הפידבק להחלטה שלקח על עצמו בבחירתו ליבואן ריהוט משרדי.

אנחנו יודעים שלא קל להגיע למצב בו כל הלקוחות מרוצים במאת האחוזים, אך לשם אנו שואפים בכל יום, על כך יעידו המון לקוחות מרוצים, אשר לאחר רכישה ראשונה ממשיכים לראות בנו ספק לריהוט משרדי אותו אין צורך להחליף.