​רעיונות לעיצוב משרד קטן ומודרני

חברות עיצוב מתהדרות לא פעם בהמצאות היצירתיות שלהם לעיצוב משרדים. כמובן, שעיצובים אלה דורשים רמה מסוימת של חלל ותקציב שצריך להשיג. אבל עד שהעסק שלכם יהיה מספיק גדול ותוכלו לבנות את המשרד החלומי הזה, תצטרכו להתמודד עם עיצוב המשרד הקטן והצנוע יותר שעומד לרשותכם. אבל, זה לא אומר שמשרדים קטנים לא צריכים להיות מתוחכמים, מתוכננים היטב ומצוידים בריהוט שנבחר בשיקול דעת ובשום שכל.

עסק קטן עם משאבים מוגבלים לא צריך לערב מעצב פנים. הוא יכול לעשות זאת בעצמו. הנה כמה רעיונות שיכולים לסייע לכם בבחירת ריהוט וציוד משרדי הכרחי:

צורת הריהוט המתאימה

כדי לקבל משרד עם מראה מודרני עדיף לבחור רהיטים עם עיצוב ליניארי. בחרו ברהיטים עם קצוות חדים מלבניים או עם צורות גיאומטריות שיתאימו לרעיונות העיצוב של המשרד הקטן שלכם.

שולחן כתיבה וכיסא בשחור מלוטש ומבריק, למשל, יתאימו ליצירת חלל באווירה מודרנית. למשרד הקטן, חשוב לבחור בשולחן פונקציונלי שיהיו לו פתרונות אחסון אופטימליים שכולל גם מגירות אנכיות שבהם אפשר לאחסן תיוק או כל סוג של ניירת שאתם לא רוצים שיתפוס מקום רב במשרד.

תוכלו לקשט את המשרד עם אביזרים בצורות מלבניות או גיאומטריות כמו כדורים, קוביות או אביזרים אחרים ממתכת או זכוכית. אביזרים מסוג זה מתאימים גם לתכנון עיצוב משרד הייטק.

מבחינת התאורה, תוכלו לבחור באורות ניאון מוטבעים בתקרה כדי לחסוך מקום, ובנוסף להציב מנורות תלויות שיעניקו רוחב לסביבת העבודה שלכם וידגישו את האלגנטיות והמודרניות של החלל.

לכיסאות נוספים, מלבד הכיסא המשרדי שלכם, תוכלו לרכוש כסאות מתקפלים שתוכלו לאחסן בימים שאינכם זקוקים להם ויעזרו לכם להשיג קישוט יפה במשרד הקטן בעת הצורך.

בחירת הצבעים למשרד הקטן

מומלץ לבחור בערכת צבעים מבריקה לעיצוב המשרד הקטן שלכם. שחור ולבן הם אפשרות טובה ביותר, אבל תוכלו להיות תמיד יצירתיים עם כסף ואפור, שחור וכחול, כמו גם עם שילוב של מתכת בעיצוב המשרד שלכם.

כדאי לצבוע את הקירות בגוונים רשמיים כמו אפור בהיר או לבן. הוספת כסאות שחורים ושולחן או כסאות מרופדים בלבן או בשולחן קפה מזכוכית – מתאימה מאוד לשילוב של מודרניות בעיצוב המשרד. לאביזרים תוכלו לבחור בגוונים של כסף שיוסיפו קצת ברק לחדר.

להוסיף עציץ צמחים או פרחים

היום, הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליצור סביבת עבודה ירוקה שצורכת הרבה פחות נייר מאי פעם בעבר. אבל תוכלו ליצור סביבה ירוקה, תרתי משמע גם על ידי הוספת צמחים למשרד שיביאו אליכם את הטבע. אבל, זכרו להימנע מצמחים שמסובך לטפל בהם. צמחים פשוטים יעשו את העבודה.

זאת ועוד. האם אי פעם הנחתם פרח באגרטל במשרד שלכם? זה רעיון נהדר. סידורי פרחים מאירים מיד כל נושא של עיצוב פנים שבחרתם. אם אתם רוצים להימנע מהזמנה תדירה של פרחים טריים, תוכלו לבחור בפרחים ממשי. פרחים אלה יכולים להיות יפים ממש כמו הפרחים הטבעיים והם מגיעים במגוון רחב יותר של צבעים וכמובן מחזיקים מעמד לאורך זמן רב. במקום הוורדים הסטנדרטיים למשרד, תוכלו לבחור בפרחי צבעונים, חרציות, גרברות, נרקיסים או סחלבים.

למאמרים נוספים בנושא ריהוט ועיצוב משרדים:

ריהוט וציוד משרדי הכרחי לכל עסק

חסרונות ויתרונות של עיצוב משרד אופן ספייס

ריהוט משרדי לבית - כל מה שצריך לדעת