​איך לבחור שולחן מנהלים למשרד?

ריהוט משרדי יש לבחור בקפידה תוך התחשבות בפרמטרים רבים כמו עיצוב, סטייל, נוחות, חומרי גלם, עמידות, פונקציונליות ומחיר. עליכם לזכור כי שולחנות עבודה ומנהלים וכל פריט ריהוט אחר למשרד נועדו לשמש את העובדים ומנהלי העסק לצרכי עבודתם, לאורך שנים ארוכות. לכן, יש לבחור בקפידה את השולחנות, הכסאות ושאר פריטי הריהוט המשרדי, תוך התאמה למאפייני וצורת העבודה בעסק, ובהתאם למאפיינים אישיים של המנהלים והעובדים. יש להבדיל בין שולחן עבודה לעובדים לבין שולחנות המיועדים למנהלים הבכירים, מאחר ומעבר לפונקציונליות של השולחן עליו להעביר גם מסר שיווקי כמו יוקרה, יצירתיות, סמכותיות ואיכות.

שולחנות יוקרתיים המותירים רושם רב

מנהלי העסק חייבים להפגין סמכותיות ועליהם לקבל החלטות חשובות רבות מדי יום. לפיכך, חשוב לבחור עבורם שולחן עבודה יוקרתי ואיכותי המותיר רושם רב ומסייע להם בעבודתם. מנהלי העסק מנהלים פגישות רבות עם צוות העובדים הכפוף אליהם ועם לקוחות חשובים וספקים שונים. שולחן יוקרתי מעביר מסר חשוב ומסייע למנהל להשיג את יעדיו.

עבודה נוחה ויעילה

מנהלי העסק שוהים שעות ארוכות במשרד ועליהם לתפקד ביעילות בסביבה מרובת משימות ואחריות. לכן, חשוב לבחור שולחן מנהלים איכותי ונוח המאפשר לבכירים בעסק לעבוד בנוחות וביעילות למרות השעות הארוכות והעומס הרב בעבודה. כיום, ניתן לרכוש שולחנות עבודה למנהלים בעיצוב ארגונומי ובהתאמה מלאה למאפייני המנהל. שולחן ארגונומי מותאם למאפיינים האישיים ומבטיח עבודה נוחה ואפקטיבית, ומונע מחלות ובעיות רפואיות כמו כאבי גב וכדומה.

לשמור על סדר וארגון

בעידן המודרני בו אנו חיים לכל מנהל יש מחשב, מסך, מקלדת ומדפסת אישית. במהלך העבודה המנהל מקבל ניירות רבים אותם עליו לקרוא, מגזינים מקצועיים וציוד נוסף, לכן חשוב לבחור שולחן גדול ורחב המאפשר להניח עליו ציוד משרדי בנוחות תוך שמירה על הסדר והארגון. מומלץ לבחור שולחן עבודה למנהלים המגיע עם מגירות אחסון או כוננית צמודה. כך יכול המנהל לאחסן ציוד משרדי כמו מהדקים, שדכן, עטים, מחשבון וציוד נוסף שאינו צריך להיות על השולחן.

עיצוב מותאם לצרכי העסק ולמיתוג החברה

מומלץ לבחור שולחנות עבודה למנהלים בהתאמה לשאר פריטי הריהוט בחדר ובהתאמה לגוון הקירות, סוג התאורה, אריחי הריצוף וכיוצא בזה. יש להקפיד על הרמוניה ואווירה נעימה בחדר המנהל, לכן השולחן חייב להשתלב בקו העיצובי המנחה. יש לזכור כי לרוב בוחרים שולחן גדול עבור המנהל הבכיר, והשולחן תופס נפח רב בחלל לכן יש להתאימו גם למידות החדר ולשאר הפריטים. בנוסף, ניתן לרכוש שולחן בעיצוב מתקדם ומתוחכם, שולחן בעיצוב קלאסי או שולחן בעיצוב מודרני המתאים במיוחד לחברות הייטק, למשרדי אדריכלים, לחברות עיצוב וכדומה.

איכות גבוהה

שולחן עבודה למנהל לא רוכשים כל יום, לכן כדאי לרכוש שולחן איכותי המיוצר מחומרי גלם עמידים ויוקרתיים. שולחן איכותי המעוצב באופן אלגנטי ומרשים משדר לסביבה יוקרה, איכות וחשיבות, קל לנקות אותו ולשמור על סדר וארגון, והוא מסייע למנהל בעבודתו.   

לקריאה אודות בחירת כסאות למשרד:

צרו איתנו קשר לפרטים נוספים


תגיות - שולחנות משרדיים